vineri, 7 mai 2010

dorul literei

Mi-a fost foarte dor sa scriu, mi-a fost dor de sunetele mute puse si cantate. Scrisul pentru mine inseamna sa-l canti. Imi place sa cant cuvintele si sa le descopar de ele, sa le acopar cand nu le place prea descoperite, apoi sa le descopar cand simt ca vor asta.
Mi-a fost dor de mine scriind, mi-e dor de mine. Nu stiu unde e si cine e, stiu doar ca s-a nascut odata si nu prea stiu de ce s-a angajat in a trai buimac pana acum. Am emotii la gandul ca intr-o zi se vor intalni cele doua si se vor recunoaste tot din simtire.
Mi-a fost dor de plinatatea pe care o da litera scrisa. scrisul e o forma de glasuire a lui Tu mut sau nescris. Mi-a lipsit dragostea literelor si ofranda pe care o aduc mereu inaintea unui Eu total strain. Sunt aici, veniti spre mine sa ne imbratisam de bun gasit!

Niciun comentariu: