marți, 8 iunie 2010




draga suflet,

am trecut aici pentru a descarca ce nu mai pot sa tin. nu mai vreau sa pastrez lacrimile, nu mai vreau sa pastrez durerile, nu mai vreau sa detin adevarurile si nici minciunile nu le mai pot suporta.

draga suflet, imi pare rau si vreau sa arunc noroiul de pe maini.
draga suflete, nu pot fi cum altfel cred ca sunt.

draga suflete, ma simt murdara,
draga suflete, mi-e greu cu alta MIne.

draga suflete, mi-am auzit glasul si suna frumos. prima oara? parea ca prima data...
darag suflete, tine-ma in tine cu tot si toate, lasa-ma sa arunc ce nu e in acord cu mine cea de maine. lasa-ma sa ard tot ce nu e al meu.
draga suflete, lasa-ma sa vorbesc doar eu, si nu alta.
draga suflete, sunt curata.
draga suflete, nu pot fi murdara.
dragul meu suflet, iarta-ma pentru ca incerc sa fiu ce nu pot fi si nici nu-mi place azi.

dragul meu suflet, arde-mi corpul tau si arunca-l pe foc inca o data ca sa arda tot. nici cenusa sa nu mai ramana. doar abur, cand oamenii iubesc vreau sa apar si sa-i invelesc in el.

dragul meu suflet, ajuta-ma sa ard, pune peste mine toate relele si lasa-mi pielea sa arda mocnit, sa pocneasca si crape, apoi sa fumege puternic, arde-ma doamne cu tot ce e in mine si arunca-ma sa nu ma mai gasec locuri unde sa m-ascund.

draga suflete, lasa-ma sa suflu in propriul foc si sa ma rog sa arda si mai mult, sa nasc flacari mari asa incat sa se faca lumina in intuneric. poate cineva nu are nici macar lumanare pe drum.

doamneee, doamneeeeee, doamneeeeee, mi-e greeeeeu in foccccc. lasa-maaa acolo, lasamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lasa-ma sa arddd, nu ti fie teama si mila. lasa-ma sa ard.
ia tot ce pot prinde, ia stinghiile si gratiile, arunca-le in foc si ajuta-l sa creasca. arde-mi pielea si oasele, rupe-ma in orizonturi si arata-mi urmatoarea viata si iadul din ea. arunca-ma in ardere si lasa-ma sa urlu.

nu ma scoate. lasa-ma. desi mi-e frica doamne. stiu ca tu nu alungi. lasa-ma chiar daca te voi chema si implora sa ma scoti, lasa-ma , lasa-ma. arde-ma cu tot . tottttt, vreau sa fiu pulbere si nici aia. ia-ma si injunghiema si improasca-ma cu tot ce e urat. apoi din nou pune-ma sa pleznesc in flacara nemiloasa.

sa fiu nimic.


cand plec, ia-ma cu tine pe umeri!

Niciun comentariu: