sâmbătă, 19 iunie 2010

freeeeeeeeeeeeeeee




mi-e dor de mine cea de-atunci. vino, vino si ajuta-ma sa ma revad, vinoo, vino, calatorule. am nevoie de tine pentru a ma defini si umple exact ca in imagine. ajuta-ma sa fiu completa, da-mi sprijin cand imi trebuie si lasa-ma apoi sa ma ridic singura doar la gandul ca tu esti acolo. ajuta-ma si lasa-ma sa ma ridic singura. stiu ca esti, fii, vino, vinoo, mi-e greu. nu stiu cat de bine e sa fii singur, stiu doar ca e greu. am sentimentul ca intregirea vine din doua parti, nu doar din una. de aceea te chem sa vii.

fii pasarea care nu ma lasa sa dorm dimineata cu un sfert de ora mai mult.

ajuta-ma sa vad tot ce se desfasoara. inca am nevoie de somn, desi stii ca sunt odihinita?

fii semnul inteles uneori si lasa-ma sa fiu exact asa cum vreau. si cum e sa fie. ajuta-ma sa ma ridic si lasa-ma sa merg, stiu pasii, din alta parte. urmeaza-i in dans.

danseaza cu mine! :)) danseazaaaa, e asa de frumooooos.da-ti drumul in dansul vietii, arunca-te. lasa-ma sa plutesc in viata. lasa-ma si ajuta-ma. lasa-ma mai mult. freeeeeeeeeeeee, lasa-maaaaaaaa


lasa-ma sa zbor din ce am.

Niciun comentariu: