miercuri, 28 iulie 2010

cand cazi pe unde apuci



apropierea celuilat imi creeaza uimire, prima data. De ce se apropie? nici nu ma stie..? ce din ochiul lui il incanta la mine, ce anume din mine il cheama sa ma priveasca drept si curajos? Cine e el? De fapt, cine din mine ii face cu ochiul si-l cheama?

Finta, fiinta mea traieste alaturi de un Mine obosit si greu. Fiinta mea traieste, atrage trup si suflet un om. Nu-mi ramane decat sa ii fac cale dreapta si sa-l intreb pe acest suflet daca vrea un pahar cu apa, macar. Pana nu adorm din nou,lata la pamant. Nu stiu daca nu moare de sete pan ma trezesc. frumos om, dar extrem de ciudat ca ma vede acum ataaaaaat de sleita de puteri ceea ce ma face sa ma intreb oare abandonarea lui Tine te infrumuseteaza? M-am abandonat problemelor care sunt, nu mai am granite, sunt peste tot si transparenta pentru cei ce ma privesc.

:)) interesanta transparenta.., acum vad ca transparenta atrage. Frumos, mai e un licar acolo, Acooolooooooo, heeei, acoolooooooo, cheama-maaaa, vin, vin, desi mai e, tu cheama-ma , sunt pe drum...

mana mea draga zice ca ma tine langa mine inca, eu stiu ce-o fi, e inca a mea, de aia ma doare, n-o pot lasa asa in durere, trebuie sa trecem podul, hai, hai, fata, haaai, da mana ta., haaai, cat esti de impleticita, haai, mai un pic.....uh...., stai si zaci acolo , zaaaci si doormi in balta, e calda pentru tine, eu te astept mai incolo in luminis, somn usor, fata, somn usor !

Niciun comentariu: