vineri, 2 iulie 2010

sa cunosti oameni e o aventura





Hei, tu, tuuuuuuu................Multumesc! Iti multumesc pentru ca ma iubesti!
iti multumesc ca ai scos in calea pasilor mei o minune de om! asta inseamna ca l-am chemat. fii aici si lasa-ma sa-ti multumesc.

Multumesc!


Acest fel de oameni ma fac sa te iubesc nespus, e ca si un vis pe care il ai si care te face sa zambesti gratis zile in sir. M-am indragostit de acest om, este minunat sa cunosti oameni frumosi cu ochii. Minunea lor sta in aerul dintre cuvintele respirate, nu exista doar cuvinte, exista acel spatiu dintre ele plin cu sufletele noastre. Cuvintele mangaie tandru, oricand, oricat si cu multa dragoste de viata si de oameni. Totul se leaga firesc, spontan si durabil. Totul pare ca e dintotdeauna, de parca te-ai ratacit o vreme pe alte carari , frumoase si aventuroase, unele cu colti si spini, altele voioase. De parca ai fi colindat muuult, mult, calatorule.. de parca, vezi tu.., oare sa cunosti oameni este o aventura ?

Este o aventura orice drum, imi raspunzi tu, insa... atunci cand mergi si pasesti fara sa stii pe ce, acel minunat suvoi de apa rece sub talpa iti prinde f bine cand ti-e cald. Il lasi s ate mangaie si dezmierde, nici macar nu-l cunosti in timp, ci doar de peste timp. va stiti, v-ati reintalnit si va e bine. Un pic de acomodare, insa e ataat de bineeeee

Iti multumesc, Doamne ca ma iubesti! asta inseamna ca si eu sunt buna.

Niciun comentariu: