vineri, 9 iulie 2010

il iubesc pe el




il iubesc pentru ca este liber, de sine chiar si de-nprejur

si,

precum apele cauta, el gaseste repede sa susure ceva in el.


il iubesc pe el pentru ca traieste a foc,
merita sa picure o zi alaturi de tine pentru ca e frumos el.
si nu stie inca.

il iubesc pe omul din el pentru ca vad , pentru ca ma vede

il iubesc pentru ca nu ma vad.
il iubesc pentru ca ma iubesc.
il iubesc pentru ca ne iubim
asa, orbi, amandoi.
de pacla, intuneric, confuzie si lipsa
Lipsa.

Il iubesc pentru ca este prietenul meu de drum.
Prietenul meu de drum anevoios.

Acest prieten stie gropile, lipsa ploilor si gandul meu de dimineata. imi stie privirea alba si limpede cand ma uit la el, imi stie gandul de azi, si cel de maine, acela alaturi de el.
De ce sa-i cer sa stie altul? Nu poate. Stie gandul lui langa al meu si atat. Restul e ...viitor

Te iubesc, omule! Si daca trebuie sa pleci, tot te iubesc pentru calatoria alaturi de mine. Te iubesc pentru insotirea ta trecuta, prezenta si viitoare.

Te iubesc asa cum stiu eu si asa cum stii tu sa primesti si sa vezi in mine.


Te iubesc!

Niciun comentariu: