sâmbătă, 18 septembrie 2010

da-mi doamne putere sa pot pastra clipele de lumina pe care le primesc!
da-mi putere sa le pot mari prin lupa ochiului propriu si sa le intelege si accepta cu totul!
da-mi voie sa revin la ele si sa le gasesc acolo unde au aparut prima data!
arata-mi increderea ta si stai langa mine!
uneori pare ca e mai usor, alteori ma ranesc si nu pot sta sa ma odihnesc, trebuie sa merg cu ranile dupa mine, iar siroiul de sange sa nu-l vada nimeni. ajuta-ma sa merg si sa ascund sangele, doar pateaza drumul si inteteste neintelegerea si intrebarile oamenilor. nu am putere sa ma opresc a le da explicatii pentru ranile mele, am treaba si trebuie sa merg inainte. daca tu mi le dai pe toate, asculta-ma si ajuta-ma sa merg. vreau sa merg mai bine decat o fac acum!

Te rog, Doamne, nu ma parasi!



“Iubite frate al meu, nu-ţi cer decât încrederea.
Dă-mi-o şi vom ieşi împreună din acest loc al umbrelor.
Nu te pot scuti de confruntarea cu fricile tale,
dar te pot ţine de mână până când o faci.” (Paul Ferini)

Niciun comentariu: