sâmbătă, 18 septembrie 2010

Oare numai cand daruiesti te aproprii de tine? Spune-mi , Doamne, cum e? uneori nu e suficient daca ramai singur si daruiesti doar cu gandul tau bun. desi a darui inseamna a iesi din tine si a arata ca esti slab si mai tarziu, a darui. Asta inseamna, Doamne? asta inseamna doamne/ doamne, doamne, cuvantul tau e acum c aun tanget, sau cum se numeste asta..ca un plans care cheama, ceva, doamne, noi, ne-am nascut crezand in tine, doamne. eu nu stiu la ce sa ma rog, doamne doar la tine si atat. la un tine abstract, doamne, asa incat uneori ma indoiesc de existenta ta. tu, doamne, doamne, doamne, de frica si .....iarasi teama ca evadez din tiparele stramosilor mei, iti spun tiw, doamne, ca atat cat cunosc iubesc. ca si parintii mei, doamne. ii cunosc o particica, ma cunosc putin si cat vor fi si pot, dar in acelasi timp, faptul ca ei m-au nascut, ma face sa spun orican, doamne, ca-i iubesc.

doamne, doamne, doamne.........doamne, doamne, doamne, doamneeeeeeee , stai, stai..te rog, doamne, stai, stai doamne, te rog doamne, stai doamne

Niciun comentariu: