duminică, 24 octombrie 2010

clipe de roua



alergi, alergi, fugi, aleargi si inchizi ochii asa incat totul se invarte in spirale mici. pasii alearga intr-un ciudat inteles, deodata pare ca nu mai esti aici, esti detasata de corp, doar alergi. Ma simt usoara si inchisa, departe de afara, departe in spirale mici, ca arcuri grabite sa ma arunce in sus pentru a reveni si iar a arunca. mai sus. si iarasi mai iau de la capat si ma arunca inainte sa simt altceva. e safe si placut sa ametesti si sa te simti fara trup. ala e greu uneori, dar trebuie doar sa inchizi ochii si sa alergi. initial ti-e frica de gresitul drumului sau al cazaturi. mai incearca si mai inchide, mai ia-ma din trup, doamne si arunca-ma in sus. arunca-ma si desprinde-ma de tot ce e greu. tine-ma acolo incat sa nu uit. si sa revin la tine, doar cu ochii inchisi. tine-ma si alunga-mi fricile, indoiala si durerea. sunt grea si ma doare. doare uneori. da-mi intelegerea ei, durerea si ajuta-ma s-o desfac in bucati mici , si mai mici asa incat s-o pot dizolva in alte mici si mici pana sa n-o mai gasesc. fa-i ei un loc, doamne si ajut-o sa-si gaseasca liniste. si ea, durerea poate avea nelinisti si cred ca-si cauta locul ei propriu si nu si-l gasesti. toti o alunga si n-o doresc. as aincat. doamne, invata-ma sa o pot privi, ia-i ghearele si coltii sa nu aiba cu ce ataca, ia-ma pe mine si pune-mi inca un brat drept arma, da-ne ocazie sa sa ne putem vedea. Pune-i durerii lentile de contact si fa-o s alacrimeze pe cand eu imi voi lua timp pentru a ne privi. Nu vreau sa fug. vreau s-o privesc drept in ochi, sa o sagetez si sa vad ce-mi raspunde privirea ei. si ea paote are ceva de spus. si ea e suparata...cine stie, poate durerea e mai suparata decat inima mea... trebuie sa ne cunoastem suferintele prin ochi si sa le putem integra. de aceea , te rog pe tine, doamne, ajuta-ne sa persistam in priviri cand ne vom intalni. ajuta-ma sa fiu in stare sa nu fug, alearga-ma cu ochii inchisi spre tine si ajuta-ma sa ma imbrac in priviri curajoase...
arunca-ma, arunca-ma in sus sa iau suflare buna de la tine ..

Niciun comentariu: