joi, 21 octombrie 2010

din toamna mea





tot aceasta toamna frumoasa mi-a adus placerea de a gasi .

ei bine, am renuntat un pic in ultimul timp sa mai gasesc raspunsuri sau sa planuiesc ce va sa vina. incerc, mai bine spus.
in schimb am descoperit in toamna mea cum e sa cauti nuci. sa le cauti si sa le culegi. in fiecare zi am gasit cateva. Nu gasesc bucurie mai mare in toamna mea de azi ca atunci cand gasesc o nuca. m-am gandit, as putea sa le cumpar, cu kilogramul din piata, dar nu ar fi al fel. cine mi-ar vinde bucuria nucii gasite. e un joc ingtre noi. eu, ocupata sa miros si privesc afara, ele, nucile, ocupate sa le caut. Imi rapesc peisaje intregi, dar iubesc cautarea si gasirea lor. e un joc continuu si care e doar intre noi. bine, mai apare un melc, uneori care ne ingaduie sa-l privim si sa-l intrebam cum se simte.. este asa de bine cu voi, priteni dragi ....! Va multumesc!

Niciun comentariu: