duminică, 24 octombrie 2010

sometimes



m-am trezit devreme, foarte devreme, desi corpul era obosit, mintea imi era treaza. mi-am amintit de femeia ce a murit la trei saptamani dupa fiul ei, ma gandeam la cat de trist o fi fost sufletul ei asa incat a ales sa moara. ma gandeam apoi la drama barbatului care a ramas in urma si la copiii plecati departe, ma gandeam la fata care si-a ingropat fratele si apoi mama, nici nu a avut timp sa-l planga pe primul ca mai apoi sa-l piarda pe al doilea.



...am luat-o pe alt drum de dimi..., simteam nevoia de a vedea si alte locuri. Inca era intuneric, dar pe masura ce mergeam se lumina. De ochiul meu s-a prins cel mai frumos cer vazut in ultimul timp, nuante de roz cu bleu si mov pal. e dimineata si e rece, insa uneori culorile te fac sa te simti sarbatorit.

Niciun comentariu: